Friday, September 29, 2006

Yossha!! Finally..

Yo! (^,^)/ Sashiburi dana..

play station 2.. br dpt~! ^^nilah dia our ps2Heheh, take a rest sat semenjak dah ada ps2! Yossha! Finally I had got it after some years I had waiting it.. Tapi ps2 2 bkn milik ku milik myst-neechan.. She bought herself by her salary.. Tapi cd2 ku yg punya, yg ne aku beli jelah.. How we get ps2? Kisahnye camni, pd 15/9 tu aku ada jamuan perpisahan Zue-sensei buat dekat Taman Tasik Cempaka.. So, alang2 tu ku pun amik ah kesempatan an gi billion.. Myst-neechan ada cakap yg dia ingat nak beli ps2 hujung tahun ni.. So, aku tanya ah memberku, Farrah patut ke aku beli dulu cd2 ps2 n dia suruh aku belinya.. Esoknya 16/9, detik bersejarah we got ps2 sebab aku dah beli cd2nye awal2.. Owari

3 comments:

k o r o m y s t said...

Duitku terbang... huuuu~... T^T
Hang jangan main ps2 slaloo!!

Ingat!
Kena tambah exp untuk level up dalam subjek akademik.
Pastu upgrade bebuku xD

Kumpul rare materia huruf A (^v^)

Tensai7 said...

Hai2.. *nod* Mana ada main slalu dah skarang psl kebanyakan sume game yg dimain stuck.

Insya Allah..
Org akn cuba sedaya upaya nye.

k o r o m y s t said...

Game yang dimain stuck?

Walkthru kan adaaaaa... xD