Tuesday, January 06, 2009

Ahlan wa Sahlan shahrul Muharam~ *\(^o^)/*

haha,memang dah lambat dah pun nak wish happy new year.. dah lewat 5 hari.. busy loh 2 yang x dpt nak wish + post tepat pada masa nye.. anyway,Ahlan wa Sahlan shahrul Muharam & happy new year to the people in this world~ *\(^o^)/*
mostly people celebrated new year by going on shopping,watching cinema,hangout with family/friends and etc.. but for me,i dunno celebrate it or not.. eh,pehal speaking lak ni,xpelah sekali-sekala.. aku kena study pada 1 JAN tu pasal esoknye ada mid exam multimedia.. huhu~ org lain dok seronok berenjoy pd 1 JAN aku kena study~ T^T tapi xpelah,bagus gak pe.. resultnye aku leh jwb exam esoknye tapi xdelah leh jwb dgn 100% yakin.. just jwb jelah pe yg tau n xtau tibai.. nak try hindarkan drpd tinggalkan tempat 0.. kalo dulu wkt sekolah selalu buat camtu.. kali ni xmo dahlah.. aku nak berubah~!! tapi x berubah-rubah gak,haih~ (=__=") tapi x 1 hari suntuk tu aku study je,naya ah leh meletup pale otak ni dibuatnye.. tgh2 study tu rasa lapar glerbabas sbb x lunch lagi,so aku pun ajak Wed pergi pasar tani.. family sume kuar so,aku mls nak panaskan lauk semalam,tu yang sanggup pergi bangi semata-mata nak pergi pasar tani beli makanan.. heheh.. tapi tujuan utama kuar dgn member.. so,kenalh letak alasan kukuh untuk backup an.. heh.. memandangkan esoknye (2 JAN) Wed nak balik maktab dah so,kuar ah enjoy buat kali terakhir utk bulan ni.. last2 tukar plan,x jadi pergi pasar tani.. disebabkan 2-2 belum lunch lagi so pergilah makan kat McD baru berdekatan dgn PKNS Bangi tu.. wow,lawa gler tempat nye~ siap cam ada landscape taman tu kat luar nye.. agak besar ah tempatnye.. then,nak balik tu,aisyeh~ banyak kereta beb dok beratur kat belakang kereta aku (bkn milik sendiri).. semua kereta dok beratur pasal nak drive thru nye order.. agak lama gak woo menunggu peluang utk reverse.. siap aku sempat pergi toilet lagi tu~ dalam dekat 20 minit ah tunggu,then aku tengok cam ada peluang,aku pun reverse ah sebelum kereta seterusnye gerak ke depan an.. sekali,ada kereta hon "PIIIMM!".. huh,rupanye kereta yg sebelum ni beso sgt saiznye so,body terlebihnye masih ada lagi sikit dekat belakang kereta aku.. nasib baik aku reverse slow2,kalo main redah je sure dah kena langgar.. kereta org tu pun 1,sape suruh beso sgt.. kalo kancil dah lama aku lepas reverse.. so,pd hari tulah (Khamis,1 JAN) 1st time aku balik lewat gler dlm maghrib camtu ah.. sampai rumah Wed dah pukul 7pm,then aku gerak pergi Nilai.. nasib baik ah sempat sampai sebelum pukul 8pm sebab aku x solat maghrib lagi time tu n agak takut sikit gak ah kena marah ke an.. hehe.. XD mujur,semuanye ok.. fuuh~ (-,-")

_________________********************************_________________

tanggal 2 JAN aku dpt anak buah baru~ namanye Qisya Nur Azalea.. pergh,gler unik nama.. tapi x heran ah bagi zaman sekarang sebab dah alaf baru an n ramai pun bagi nama2 yg unik ala2 camtu gak.. so,pagi sabtu tu aku pergi tgk dgn mak aku.. then,kitaorang pergi Warta saje shopping.. aku rasa sungguh bahagia masa tu,yelah jarang tu dpt shopping just berdua je dgn mak.. besenye selalu dgn parents.. tapi kali ni ayah aku pergi Johor ada kerja dekat sana,that's why ah.. pergh,memang shopping sakan betul hari sabtu lepas.. shopping baju kurung~ aku pun tumpang sekaki.. hehe~ XD almaklumlah,baju kurung aku memang x banyak pun.. boleh kira berapa helai..

k ah,nak blah dah.. takat ni jelah coretan merapu hari ni.. ja.. salam..

2 comments:

Anonymous said...

Ifaaaaaaah!!!!! tasketeeeeeee!!!!!!!!!11....... Hwaaaaaa!!!! aku kebekuan kat sini!!!!! jari aku pown beku dowh!!!!!!!!!!......kepala aku pon terus dapat brain-freeze~ huhuhuhuhuhu~

Tensai7 said...

musim sejuk eh kat sana?
pakai ah sweater tebal byk2..
x pun selubung dgn comforter byk2..
uiks,ko dh de account kat blogger eh?
bermakna ko dh de blog gak ah? O_O