Sunday, October 25, 2009

The Influence


Seminggu dah pun berlalu dan dalam seminggu yg lepas tu minggu melayan cerita Fast & Furious dr awal hinggalah terkini [Apsal rasa ayat macam keling sikit? (O_O) ah lantaklah]. Tahun ni lah baru aku nak tengok semua cerita Fast & Furious ni. Masa tengah hangat cerita tu takmo tengok. Haih...(-,-) Ni semua gara2 the GazettE ah yg telah imperialisme aku untuk tengok cerita ni. Pasai pa? Pasai derang nyanyi lagu tema utk F&F 4. Sekali bila tengok yg ke4 nye tu an, punyalah sanggup tunggu sampai credit nye habis still tak muncul2 gak lagu "Before I Decay" tu...(=-=) Haih, kecewa giler (TT^TT) tapi takpelah. Lepas dah tengok semua cerita F&F aku nye reason pun bukan je dsebabkan GazettE tapi dah + dsebabkan nak tengok kereta2 yg cun-melecun [kereta pun boleh cun eh. Bijak2] dan cara derang pandu kereta derang dgn penuh "WOW!" perkataan ni yg akan keluar bila tengoknye. Dahle aku ni memang peminat kereta so bila tengoknya pergh~ memang cair habis ah aku tengok kereta2 lawa dalam cerita F&F ni, macam mana perempuan cair tengok laki2 handsome camtulah aku cair bila tengok kereta2 lawa. SERIUS LAWA DOWH~~~ [bagi yg bukan peminat kereta mungkin biasalah jelah bagi derang]
Hehe, sekarang ni bila time aku nak cepat aku akan pandu lebih kurang macam derang2 dalam F&F. Dah terpengaruhlah katakan XD Tapi tu time bila pandu Perdana jelah sebab hanya kereta tu je yg boleh accelerate w/out difficult to control. Kalau kereta Kembara nak buat camtu huh alamat menempah mautle namanya pasal kereta tu kalau 120km/h pun dah dapat rasa gegarannya pada stereng [tapi aku banyak kali je bawa Kembara sampai 14km/h bila nak cepat. Hehe XD]

watak utama F&F yg ku suka, Brian'O'Conner


Di bawah ni aku nak share dgn sesape yg baca posting ni [Takmo share toksah tengok. Pergi berambus. Huahaha~ *gelak jahat*].


Kereta2 idaman yg kemungkinan aku mampu beli (kalau gaji lumayan besar) :
p/s -> ikut ranking nombor. Yg 1st adalah yg PALING SUKA dan WANTED!

(1)
Nissan Skyline GTR


(2)
Mazda RX8


(3)
Peugeot 206


(4)
Mitsubishi Lancer Evo GT


(5)
Hyundai Genesis Coupe



Kereta2 idaman yg local punya :

(1)
Satria Neo CPS


(2)
GEN 2 CPS 1.6



Sebenarnya banyak lagi kereta2 idaman yg import punya, tapi nak tunjuk yg top5 je.

No comments: