Sunday, March 21, 2010

dah berubah sikit?! (O,O) mustahil!

"Sejak ko balik dari Indon ni ko jadi cam lembut sikit", kata sorang member kolej aku. Dia berkata lagi, "Yelah, beli blouse yang ala feminin pastu ringtone pun lembut je bunyi". Haha, ringtone lembut tu pasal bunyi instrumen violin yang dimainkan oleh You (GACKTJOB). Pendek kata aku guna intro "Mizerable" - GACKT sebagai message ringtone. Tapi derang (member2 kolej) telah anggap ringtone tu macam sentimental nye lagu yang sememangnya tak kena dengan diriku yang berjiwa rock ni. Itulah sebabnya.

Demo sa, betul juga apa yang dia kata first2 tu. Aku pun dapat rasa diriku dah ke arah feminin SIKIT. SIKIT JE.

Yelah, baru2 ni ada beli blouse. Aku pun taktau nape beli blouse yang ala feminin padahal pakaian2 feminin ni bukannya citarasa aku pun. Mungkin sebab designnya memang nampak cool + stylo gila. Ini dapat dibuktikan dengan pandangan daripada koromyst yang pandangannya pun sama dengan ku. Dahle warnanya hitam putih memang 2 warna kegemaranku lah. Blouse tu beli di Indon. Di Malaysia memang aku tak pernah jumpa lagilah blouse feminin yang terikat dengan citarasa ku. So, kira susah jugalah nak dapat. Heheh. Oh ya, kali pertama ni wey ada blouse yang ala feminin. 1000 in 1 in my closet beb!

Lagi satu yang membuatkan dah termasuk sikit ke alam feminin ni, tetiba je hati ni terbuka nak main poupee girl. Aku pun taktau game apa ni, tapi kalau ikut kefahaman sendiri game salin2 pakaian dan tunjuk2 pakaian kita di laman sesawang. Alah, kalau dulu2 waktu kanak2, budak2 perempuan an suka sangat main 'paper doll' yang masa tu memang amat popular dikalangan budak perempuan. CHOP2! Di sini nak mengatakan bahawa AKU TAK MAIN LANGSUNG pun PAPER DOLL tu eh masa kanak2 dulu. Tu member aku yang gemar sangat mainnya. Aku tak main ah permainan camtu. Masa zaman kanak2 aku dulu, main kereta TAMIYA, gasing BEYBLADE, dan kad YU~GI OH!
Ok kembali semula pada topik tadi, ha, kira lebih kurang macam main paper doll lah tapi lagi advance dan canggih sebab main di internet [lebih kurang ke? (O_o) ntoh.. main tibai je kaitkannya XD]. Aku anggap game ni game feminin atau shoujo game sebab yelah, setelah ku discover poupee2 orang lain beserta clothes' nya, semua barang2 feminin je [dah kata perempuan yang main, apa daa (=_=")]. Tapi secara tidak sengaja telah membuat account di poupee girl ni dan bermain tanpa disedari (^^") Haih, memang mudah terpengaruh betullah. Yare yare... ((-_-"))

So, inilah perkara2nya yang ku rasa diri sendiri telah melingkup ke penjara... eh tak, silap2, melingkup ke alam feminin SIKIT [kena mention perkataan 'sikit' sebab tidak masuk sepenuhnya dan jiwa ganas + rock masih ada pada diri dan tidak hilang].

11 comments:

Sanzo Sama said...

Ano~.... AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA..... AHAHAHAHAHAHAHAHA... GELI BULU KETIAK AKU..!!! feeewiiiitttt...!!! ifah da jd feminin wooo....suki suki suki *\(^x^)/* hahahahaha....x sangkenye akuuuuuu..... ifah dah "henshin!" (ala2 kamen rider)...demo ne, itu adalah satu pembaharuan yg baik,hehehehe....keep up the good work...kyaaaaaaaaa....!!! XD

Tensai7 said...

pale otak ko berjambul. ha kan dah kena ayt power. ko x baca ke ayt aku last skali tu "JIWA GANAS & ROCK X HILANG"
lagi 1, aku mana de jd feminin sgt pun. alah takat blouse tu harapkan lengan bajunye je yg membuatkan baju tu nmpk baju pompuan. kalo lengannye x design camtu confirm x nampak baju kepompuanan. aku beli pun pasal design stylo & warna baju tu je

Sanzo Sama said...

ahahahahahahaha...!!! kahkahkahkahkahkahkahkahkah...!!! org tue2 ckp ; sikit2 lame2 jd bukit... ko still x nak admit yg ko tu ade perubahan gak ek, walaupun SIKIT... XD kyaaaaaaaaaaaaaaaa.....

Tensai7 said...

chigai! aku adalah aku! asal? ko rasa aku dah berubah ke alam situ SIKIT ke?

Sanzo Sama said...

maa maa...~ aku x kate pon ko da berubah,tp ko yg mengakuine dlm BLOG ko sendri,cube ko check lek,hahahahahahaha... kalo ko x ngakui via blog,aku pon xtau,hehehehe....kuikuikuikui...XD gambatte ne, neesan..XD

Tensai7 said...

neesan? anou sa,ko lagi tua dr aku loh. huahaha

Sanzo Sama said...

hahahaha...so ka... maa~ ii desu ne...XD

Wahidah Shukri said...

weh, ko dh buat acc pupe 2 eh?
x add aku pong :/

Tensai7 said...

aku x reti dowh nak add. bkn aku dah suruh ko add aku ke

k o r o m y s t said...

Waaa... sker ekk main tetukar baju? =P Rasa cam sama jek konsep ngan Gaia tuh (O_O)

Tensai7 said...

nah, sekadar main je takdelah kipas-susah-mati pun.

takdelah x sama pun pasal ni avi2 nye female je xde male pun. ada byk tulisan2 jepun tu yg x brape paham mainnye xD