Saturday, August 13, 2011

Happy Belated Birthday, my hubby x333

Otanjoubi Omedetou, Kuraudo-kun~!!! *\(^O^)/*
Cloud : Saki-chan.. Sankyuu.. even you're late..


Birthday hubby ku ni jatuh pada 11 Ogos hari tu. Kuraudo-kun, I'm not ever forget your birthday. I don't wish to you at the time because I don't have a mood to post on bloggy xD
But I've a something special wanna give to you. An art of yours! (^o^)

TADAA~~~!!


Telah lukis beliau pada hari jadi beliau. Memandangkan sekarang ni bulan Ramadhan & tak lama lagi bakal menyambut Aidilfitri pula, jadi sempena dengan 2 ini, aku lukislah hubby ku ni memakai baju Melayu beserta songkok~~~ Lagipun, memang aku dah lama teringin mahu tengok rupa Cloud berpakaian baju Melayu + songkok ni. Nak tak nak terpaksa puji lukisan sendiri mengatakan yang Cloud sememangnya comel berpakaian sebegini {{o(>w<)o}}

Btw, Cloud Strife lah merupakan lelaki pertama Final Fantasy yang aku tahu + kenal + suka nya bila aku baru mula mengenali dunia FF.

Berikut adalah 10 sebab mengapa aku cinta gila pada hubby ku ini (sebenarnya banyak sebab tapi malas nak nyatakan semua) :

(1) He's so damn HANDSOMEST + CUTEST + SEXIEST + HOTTEST + COOLEST + MACHOest
(2) He has a SPIKY hair that really fulfil my cup of tea of guy
(3) What a toughest + masculine guy, can hold and fight with that broadsword
(4) He has a very melodious voice
(5) Has a COOLEST bike, Fenrir
(6) A great leader and hero
(7) Has an adorable smiley
(8) His sarcasm with unexpressed face
(9) He was synonym with chocobo due to his blondie spiky-hair ; Chocobo lover
(10) He wanna become much stronger to protect his beloved people and also to get a noticed from someone that he loved

Aku tak suka + takmo Cloud ni dipasangankan dengan memana perempuan terutama si Aerith & Yuna jahanam tu, kecuali Tifa saja. Lightning pun takmo juga walaupun dia ok, sebab Lightning dengan Cloud ni tak padan untuk dijadikan pasangan. Mereka lebih sesuai menjadai adik-beradik kembar memandangkan kedua-duanya mempunyai muka sama.

Tifa, if you don't confess to him I'll get him 1st. Huahaha *evil laughs*

2 comments:

atiqah idris said...

hahahaaa... ade2 je la ko nie pah.. aku rase cloud tu yg sesuai di padankan dgn aku la.. kan kan kan?

Tensai7 said...

TAAAAAAAK LANGSUNG! (>3<)p tidak boleh sama sekali