Sunday, June 26, 2011

WHAAAAAT???! Laruku had owned PS1 game??? O.O

Huh!? O.O Ini tidak adil! *cakap macam Abdul Wahub ke Wahid ek*

Yelah, GACKT takde gamenya sendiri melainkan game yang menggunakan dirinya sebagai model saja -> FF7 Crisis Core & Bujingai. Tetapi tidak bagi Laruku a.k.a L'Arc~En~Ciel, diorang ada game sendiri yang mana karakter game tu adalah diorang sendiri. Game itu adalah "TOMARUNNER VS L'Arc~en~Ciel"!!!



Sadisnya, tahun ni baru aku tau yang diorang ni ada game sendiri =A= Lebih sadis lagi, game ni wujud di zaman kePOPULARan PLAY STATION (1). Kalau aku tau daripada awal, dah lama belinya pada zaman tu. La ni memang dah lambat a sebab game-game PS1 sudah tidak djual~~~ Melainkan ada game PS1 yang telah diubah formatnya boleh main di PSP. Boleh je aku nak main game TOMARUNNER VS L'Arc~en~Ciel di PSP tapi..... yelah... seperti yang sudah sedia maklum... Well... Harapan jelah~ (-,-)

Macam best je game TOMARUNNER VS L'Arc~en~Ciel ni. Walaupun aku bukannya kipas-susah-mati pada ahli-ahlinya (hanya berminat pada lagu Laruku saja), tetapi! Keinginan nak bermain ni AMATlah TINGGI jua sebab naluri seorang gamer tu ada pada jiwa ini. Chey-wah xD

Iklan ni lah yang membuatkan aku tau Laruku ada game diorang sendiri



Kemudian, ini pula review game TOMARUNNER VS L'Arc~en~Ciel






NAK MAIN GAME NI!!! (/ д )



Oh, tambah sedikit salingan. Latest song from them. Listen & watch it (^_-)

2 comments:

k o r o m y s t said...

Oh comel xD Cam piksel cloud wakakaka... xD

Tensai7 said...

mana x nya sebab ianya dibina untuk konsol PS1. 3D utk PS1 kan dlm pixel mode punya =)