Monday, July 04, 2011

The One and Only One

What is it?

It's my artwork or a.k.a FANart!

Tak dinafikan aku SENDIRI mengaku yang lukisan terbaru aku ni adalah yang paling terbaik antara semua lukisan-lukisan buruk ku. Bukannya nak puji diri sendiri, tapi, aku rasa PUAS yang AMAT dengan lukisan terkini ni. Dan asyik rasa nak lihatnya banyak kali malah TAK BOSAN LANGSUNG tengok hasil lukisan yang kini. Tak macam lukisan-lukisan ku yang LAIN yang mana aku SENDIRI pun MALU nak meNGADAPnya ( # ̄ー ̄#)

Jadi, inilah dia hasil lukisan ku yang TERBARU / TERKINI hingga MEMBUATkan aku rasa PUAS + kali PERTAMA SUKA yang AMAT pada lukisan sendiri (^▽^) [lukisan-lukisan ku yang LAIN TAK PERNAH LANGSUNG menerimanya + suka dengan amat + puas] :


Ini sebelum tambah background (BG)

Yang seterusnya adalah setelah ditambah BG dengan pelbagai variasi :

chibi G is a Jrockstar


chibi G & GACKT


YFC World Tour promo with chibi G as a model


chibi G with Yellow Fried Chickenz members


chibi G & Yellow Fried Chickenz


YFC banner ft. chibi G


Hah! Ini juga KALI PERTAMA aku meng-upload artwork di DevArt (Deviant Art) tak sampai berapa minit dah ada beberapa orang favorite artworks ni. Gila a! SUNGGUH TAK KU SANGKA WEY~~~!!! (OoO)
Hmm, rupanya lukis chibi G ni membuatkan lagi lukisan pun percuma-percuma je jadi glamour secara tak sengaja xD

Kesian... lukisan-lukisan ku yang lain dalam DevArt tu telah dipinggirkan (tak laku). Tapi memang patut pun sebab BURUK gila an so siapalah yang maunya, betul tak?

Umm, rasanya lukisan chibi G yang versi rambut TERBARU GACKT masih takde wujud lagi selain ku punya takat ni. Even yang official chibi G pun takde juga. Ngee~ XD

Hoh! Baru sedar rupanya aku dah buat 10 artworks of chibi G! (O.O)


2 comments:

k o r o m y s t said...

Mwaha! Cuba try google images "chibi g" and lihat apa yang kuar xDDD

Tensai7 said...

byk kuar chibi Gokudera je =A=