Monday, May 17, 2010

Sugoi!!! (OoO)

Nani o sugoi ka. Sore wa washu-M no arts desu! Hee~ :D Saja mahu mempraktikkan bahasa Jepun disebabkan belajarnya. Nanti kalau tak dipraktikkan lupa pula an, macam bahasa Arab. Dah lupanya sikit2 (>.>)

Ok2, apakah yang hebatnya? Di sini ada 'benda' yang betul2 membuatkan aku rasa kagum sampai sanggup beri masa lebih dengan melencong di deviantArt (DA) orang ini daripada mencari maklumat2 yang sepatutnya untuk buat assignment xD Tengok, betapa hebatnya lukisan orang ni sampai membuatkan aku dok lama di laman sesawang deviantArtnya [apsal rasa macam ulang balik je ayat tadi O_o]

Orang ni menggunakan nick 'Washu-M' di DA nya. Lukisan2 dia sungguh lawa yang teramat~ Kalau tak, takdenya ku melencong dengan bertapak lama di DA nya an. Antara lukisan2 dia yang paling aku kagum adalah Final Fantasy 7, Bleach, dan Supernatural. Semuanya jadi2 belaka wey~~~ Tapi paling aku suka tengok lukisan2 FF7 dialah. Well, aku an kipas-susah-mati FF7. So no wonder lah an.

Ni aku mau tunjuk beberapa lukisan2 dia yang telah hasilkan. Aku just pilih yang mana terbaik bagi aku lah. Nak tengok lebih lanjut silalah ke akaun DA nya -> http://washu-m.deviantart.com/

Cloud Strife


Loz


Sephiroth


Kurosaki Ichigo


Dean & Sam - Supernatural


These artworks are credit to Washu-M


p/s : Camne boleh discover DA dia ni? Puncanya daripada proses mencari gambar2 Yamazaki Susumu (Peacemaker Kurogane), Hisagi Shuuhei (Bleach), Shiba Kaien (Bleach)

3 comments:

k o r o m y s t said...

Dalam DA memang ramai yang terer gilababas xD Galeri favourite ku dah bertambah sesak xDDD~

Tensai7 said...

sebab tulah org takmo buat akaun di DA tu! >.< sapelah daku hanya org biasa saja yg tiada bakat melukis TT TT

tp yg ni ah plg org salute antara sume org DA yg prnh ditgk

SanzoSama said...

wow...hontou sugoi...@,@